سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

دانلود آهنگ مرداد حمید عسکری

مهدی کیانی درباره وضعیت آمادگی این تیم اظهار کرد: تراکتورسازی در اولین دیدار خود خوب بازی کرد و باوجوداینکه تیم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است نتیجه کسب‌شده رضایت‌بخش بود.

به نقل از فارس، کیانی افزود: خوشحالیم که گام اول را محکم برداشتیم و این پیروزی باعث شد تا کار تیم در ادامه لیگ راحت شود و بازیکنان با آرامش بهتری به ادامه لیگ بپردازند و بازی‌های خوبی نمایش دهند.

وی افزود: به‌عنوان کاپیتان تیم از عملکرد تیم رضایت دارم چون هنوز بدن بازیکنان به شرایط مطلوب خود نرسیده است و زمان لازم است تا بازیکنان تیم به شرایط مطلوب خود برسند که با نمایشی که مقابل فولاد شاهد بودیم تیم از هفته سوم لیگ می‌تواند به هماهنگی کامل برسد و عملکرد بهتری نسبت به بازی اول از بازیکنان تیم شاهد باشیم.

کیانی درباره بنر 4 متری هواداران که برای حمایت از وی به ورزشگاه آورده بودند، گفت: هواداران تراکتورسازی نسبت به من لطف بسیاری دارند و امیدوارم با ارائه بازی و نتایج خوب دل این هواداران را شاد کنیم تا از بازی‌های تیم خود لذت ببرند و به تیم خود افتخار کنند.

بازیکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: حضور هواداران مقابل فولاد باوجوداینکه بازی اول تیم به شمار می‌رفت خوب بود و استقبال خوبی از بازی کرده بودند ولی از هواداران انتظار داریم دربازی‌های بعد استقبال بیشتری از بازی‌های تراکتورسازی داشته باشند و این تیم را تنها نگذارند چون این تیم بدون هوادار چیزی نیست.

وی افزود: از مسئولین هم خواهش می‌کنیم شرایط را برای حضور هواداران در استادیوم فراهم کنند چون تیم تراکتورسازی با حضور هواداران خود می‌تواند نتایج لازم را کسب کند و اگر هواداران پشت این تیم باشند و حمایت کنند نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد و از هواداران تقاضا داریم از بازی‌های بعد با تشویق‌های خود در ورزشگاه پشت تیم باشند تا نتایج بهتری را کسب کنیم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد عملکرد تیم فولاد در نخستین دیدار لیگ برتری گفت: تیم فولاد خوزستان تیم خوبی است و بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارد ولی بازیکنان جوان تراکتورسازی بهتر از فولاد هستند و در زمین‌بازی ثابت کردند که بهتر از فولاد عمل می‌کنند و این‌یکی از دلیل پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل فولاد بود.

کیانی با اشاره به دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن تأکید کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی دارد و ما هم فقط برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می‌رویم و امیدوارم با حمایت هوادارانمان پیروز این دیدار باشیم و با دست‌پر به تبریز بازگردیم.

وی افزود: این تیم بازیکنان جوانی در اختیار دارد و با توجه به اینکه در دیدار نخست خود شکست‌خورده است تلاش می‌کند در این دیدار خانگی پیروز باشد ولی ما هم تراکتورسازی هستیم و برای پیروزی گام به این دیدار می‌گذاریم.